Promocje
Koło ozdobne świąteczne
Koło ozdobne świąteczne
19,00 zł 6,65 zł
szt.
Świeczka zapachowa Home WAX Moods
Świeczka zapachowa Home WAX Moods
10,00 zł 3,50 zł
szt.
Lampa industrialna biała wisząca
Lampa industrialna biała wisząca
55,00 zł 16,50 zł
szt.
Ramka na zdjęcia barok A4 pozłacana
Ramka na zdjęcia barok A4 pozłacana
25,00 zł 7,50 zł
kg
Wazon, flakonik, butelka dekoracyjna szarość
Wazon, flakonik, butelka dekoracyjna szarość
4,00 zł 1,20 zł
szt.
Choinka ozdobna drewniana skandi loft CHRISTMAS
Choinka ozdobna drewniana skandi loft CHRISTMAS
19,00 zł 5,70 zł
szt.
Zawieszka serduszko 2 kolory biel drewniane
Zawieszka serduszko 2 kolory biel drewniane
6,00 zł 1,80 zł
szt.
Świecznik gwiazdka drewniana biała
Świecznik gwiazdka drewniana biała
10,00 zł 3,50 zł
szt.
Taca dekoracyjna, szara, plastikowa, kwadrat
Taca dekoracyjna, szara, plastikowa, kwadrat
9,90 zł 3,47 zł
szt.
Taca drewniana gwiazdka rozmiar L
Taca drewniana gwiazdka rozmiar L
25,00 zł 7,50 zł
szt.
Zawieszka świąteczna ozdoba serduszko sweterek
Zawieszka świąteczna ozdoba serduszko sweterek
6,00 zł 1,80 zł
szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48504873223

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół szkody, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji), (koszty z
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: decoraga.sklep@gmail.com 

lub telefonicznie: +48504873223.

Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Oświadczenie powinno zostać wysłane listem poleconym na adres przedsiębiorstwa lub skanem z własnoręcznym podpisem oświadczającego na adres e-mail przedsiębiorstwa. Do oświadczenia musi zostać dołączony dowód zakupu. W przypadku odstąpienia klient ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Konsument dokonuje zwrotu towaru w stanie nienaruszonym. Przedsiębiorca powinien nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez przedsiębiorcę oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy oraz po otrzymaniu towaru zwrócić wpłacone pieniądz Oświadczenie o odstąpieniu od umowyzawartej na odległość Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy....................................................................................... nr. ................zawartej dnia............................... w.....................................................................Proszę o zwrot kwoty....................zł (słownie: ...................................................)na konto nr..................................................................................................... Zwracam, w stanie niezmienionym.......................................................................otrzymany dnia.....................................................................................................mój nick z allegro...................................................................................................nick sprzedającego (nazwa sklepu , w którym dokonano zakupu).................................................................... ............................... podpis konsumenta

 

 Po otrzymaniu od klienta informacji o odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny, wysyłamy na maila gotowy formularz zwrotu który należy wypełnić i wysłać na nasz adres mailowy lub w formie listu poleconego.

 

W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie zwraca kosztu odesłanie towaru do sprzedawcy- Klient odsyła towar na własny koszt.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Poinformuje nas o chęci odstąpienia od umowy w formie mailowej.
  2. Otrzymasz od nas formularz odstąpienie od umowy (który należy wypełnić i odesłać).
  3. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  4. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  5. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  6. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  7. Koszty zwrotu produktu ponosi kupujący.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl